vart tog den söta lilla flickan vägen?

åh, ta mig, här och nu

Hej, jag vill ha strumpbyxorna. Men nu ska jag prata om min dag. Idag hade jag på mig två ringar. Helt plötsligt hade jag bara en. Cissi hade tagit en, satt den på sitt finger, och nu är vi tydligen gifta. Mot min vilja. Hmpff'. Efter halva dagen så kom Linni till Sanden. Hon hängde med tills vi slutade, sedan åkte vi hem till henne. Där sov jag i hennes säng medans hon gjorde något skolarbete. Det var mycket mysigt. Sedan käkade jag nudlar i hennes rum. Det var ungefär min dag lite kortfattat. Jag är förresten astrött, det borde jag inte vara. Har sovit halva eftermiddagen ju. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0