Å pushar på å smeker, med motståndet vi leker

NEMEN KOLLA, nu fungerar det ju igen! HEJHEJ. Idag har jag chillat, igen. På lunchrasten gick jag och Sora/Lina/Mami/Araben med den rosa turbinen in till stan för att tjocka oss på Frasses. På väg dit gick igenom Lindex för att jag skulle hitta en mysig och stor halsduk. Men hittade man det då? Nae. Jävla tantbutik. Så vi drog vidare till H&M, för att kolla där istället. Hittade ingen halsduk där heller. Men jag hittade dock en asnice väska. Och mina supermankalsonger då (ska användas som sovshorts). Så nu är mitt presentkort på H&M äntligen spenderats. Ska fota väskan sen, senare, kanske ikväll. Nu sitter jag och lyssnar på Basshunter, känns ju tufft. Verkligen. Absolut. Jätteverkligen. För jag gillar att vara en P12:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0