här kommer lite mer kvalitetsläsning!

Namn: Elin
Piercingar: ne, eller jo, öronen (men det räknas typ inte) Snart eventuellt cheeks.
Tatueringar: ne, men vill SÅHÄÄÄÄÄÄÄR mycket
Längd: 161, mini
Skostorlek: 36, mini igen
Hårfärg: svart med blond utväxt, usch och fy och bläh.
Fräknar: niet.
Motto: vene, "Hakuna Matata"?
Kär? niet.
Önskar du att du bodde någon annanstans? På ett sätt, ja. På ett annat, nej.
Tycker du att du är attraktiv? alltså haha, ibland kanske ;>
Dricker du? höhö
Röker du? ne, gillar inte att lukta bajs
Vilket schampo använder du? ett som inte luktar man
Vilken parfym använder du? D&G - La luna
Vad är du rädd för? bakterier, HATAT HATA HATA. Och traktorer då.
Gillar du att tvätta? ne, eller jo, mina händer. Jag gillar att tvätta händerna.
Gillar du berg- och dalbanor? Hatade förut, men nu... litegrann kanske.

Senaste…
Filmen du hyrde? hyr aldrig, men senaste hyrda filmen jag såg var typ "The children" med Linni.
Filmen du köpte? minns inte
Låten du hörde: Bones - Little big town
Låten du laddade ner? nejnej, snelhest
Personen du ringde? ringer aldrig, söker upp ett annat sätt att få kontakt på, höhö
Personen som ringde dig? Vene, minns inte.
TV-program du såg? Inspelat avsnitt av The walking dead.
Person du tänkte på? Linni, hon borde komma hem från fjällen nu tycker jag.

Favorit…
Låt: Nån bra. Finns många bra.
Sak att göra: Rita, prata, fotografera, spela och kramas
Sport: Pinsamt.. men jag sportar inte. Inget alls. Och det är inte roligt att kolla på heller.
Dryck: Äppeljuice från Brämhults
Kläder: MYSIGA KLEDER
Film: Vene, Pulp Fiction kanske? Eller ne, vet verkligen inte.
Bil: ÖH HÖHÖHÖ,Lamorghiniiii
Serie: COUGAR TOWN! Eller true blood, eller The walkning dead? Eller family guy?

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ah
Gråtit över en flicka? ah, fast inte på det sättet tror jag
Ljugit för någon? jadå
Varit i slagsmål? ne, snelhest
Blivit arresterad? ne, se ovanstående
Träffat någon från internet IRL? ah det tror jag

Antal…
Gånger du varit kär? vene? Många? eller en?
Gånger ditt hjärta brustit? höhö
Hjärtan brustet på grund av dig? Hur.. vet man det? Säkert hundra.
Tjejer du kysst? Ingen faktiskt.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? öhöm, går i grundskola
Gånger ditt namn varit med i tidningen? mer än fem

Senaste…
Boken du läste? Länge sedan, om man inte ska räkna med tråkböckerna i skolan. Men typ "Att älska som en porrstjärna"
Personen du fick e-mail av? Sora, om kärnkraft tror jag
Personen du fick brev av? Moster
Personen du fick sms av? Ingen aning, ska gå och kolla sen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår tror jag
Saken du köpte? Hörlurarna, som borde komma hit nuuu.
Vad har du gjort idag? Promenerat och nördat
Brukar du svära mycket? jadå :>
När stiger du upp på morgonen? vardag: halv sju typ. helg: mellan tio och tolv
Vad har du på dig? kläder
Vad ska du göra ikväll? vara social
Vad är du allergisk mot? Extremt stark parfym, papaya, kiwi och nyklippt gräs
Var har du ont? ryggen >:
Använder du hårspray? ibland, gillare inte. Kladdigt och så.
Kan du stå på händer? ah, mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? Ark
Salt eller socker? SOCKER
Gillar du ketchup? Gillade förut, när jag fortfarande käkade köttbullar. Inte nu längre.
Är du glad nu? ah
Var du glad igår? nae, internet dog ju >:
Vad dansar du till? HHÖHÖHÖHÖhö, allt?
Stockholm är… ? fint och mysigt, min födelseort
Göteborg är… ? vene, får kanske se i sommar
Kan du sjunga? Vissa säger det, men jag vet inte riktigt
Spaghetti eller makaroner? Ingen >:DD
Länder du vill besöka? ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0