what shall we do with the drunken sailor?

Okej. Blev klar med möblerandet för nån timma sedan. Eller, inte klar. Har lite grejer (typ hyllor) att måla och hänga upp, men sen är det klart. Eller nej, tavlor och foton ska också upp. Det ser jättenaket ut när det inte hänger något på väggarna. Men jag orkar inte göra det idag. Gör det någon annan dag. Här är i alla fall bilder på rummet efter DA TOTAL MÄJKOVER IN MAJ ROOOOM. Okej, till och med jag blev förvirrad av bilderna. 1. Här stod min säng förut. Lägg gärna märke till den levande blomman 2. Datorn på samma ställe, och ja, mina hundar har en kudde i sin bädd. Vet inte riktigt varför. Men nu till något helt annat, nämligen en påminnelse till mig själv: Släng den fula stolen. Och rädda den halvdöda blomman3. Sängen och byrån(?) har alltså bytt plats. Och där är början på min fotovägg. Med ett foto. På Linn. Resten är mina tekningar. Och på den vita väggen ska hyllorna upp.

Jag märkte just att jag har glömt att släppa ner mina gardiner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0