hejö

Det känns som att jag väljer bort "enough sleep" faktiskt. Nu sitter jag och skriver en recension som ska in imorgon. Ska dessutom skriva en engelskauppstats imorgon, på skoltid. Ska "förbereda mig" för det också. Nu jävlar börjar jag få koll på skolan. Fast sen blir det kanske inte så mycket sovande. Men sånt är livet. Kaffe fungerar ju alltid. Eller typ Burn. Imorgon ska jag hänga med Linni efter skolan, igen. Mysigt.

Jag har förresten ett blåmärke på handen, som jag sitter och kollar på hela tiden. Asont gör det. Men det är mest störande att jag tittar på det hela tiden. Jag borde hålla blicken på skärmen, men tittar hela tiden ner på blåmärket. Vet inte ens hur det hamnade där. Men såklar kan jag inte låta bli att peta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0