lalala, nu ska jag sova

Hejö.
Jag har inget vettigt att skriva, så jag skriver lite ovettiga saker istället. Okej, nu kör vi. Det blir väl typ som "fem sanningar", fast bara tre stycken... orkar inte mer. Detta kommer bli världens intressantaste inlägg.
  • Tror jag skrivit om detta förut, men... jag suger på att vara känslosam. Även fast jag är helt jävla emo så låtsas jag vara asglad och hyper när jag är med folk. Dessutom så är jag asdålig på att visa för mina vänner att jag tycker om dom. Har liksom två lägen 1. Jag älskar att umgås/snacka/osv. med personen, men visar det typ inte alls 2. Samma sak som på förra (älskar att umgås med den, osv.) men visar istället asmycket känslor. Typ kväver personen i fråga med min socialitet. Det finns bara svart eller vitt, inget grått.

  • Jag har en ganska ordentlig fobi för bakterier. Därför spritar och tvättar jag händerna onaturligt ofta. Om jag inte gör det så sitter jag och tänker på bakterierna på mina händer, hur dom liksom smutsar ner allt jag tar i. Detta gör att jag inte kan koncentrera mig, och glömmer bort saker 24/7.

  • Mitt hår är helt sjukt självlockigt. Om jag har duschat och sedan bara låter mitt hår torka av sig själv, då blir det sådär jättenice och lockigt, utan att jag behöver göra typ någonting alls. Shieeet vad bra det är på morgonen. Behöver oftast inte stå och bråka med håret i en halvtimme. Jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0