hej världen

Mornin'
Nu har våldgästat Maja och tagit tillbaka min laddare, äntligen. I väntan på kamerabatteriet ska laddas så har jag öppnat ett fönster i mitt rum och funderar på att dammtorka/dammsuga/skura mitt rum. Nu när jag plockat undan alla kläder som låg på golvet, så  är det ju lika bra att städa på riktigt liksom. Sedan ska jag kolla om vi har vit målarfärg hemma. Om vi har det så ska jag måla mina rosa(!) hyllor i mitt rum. Sedan ska jag möblera om, om det går. Och sedan ska jag fortsätta med utskrifterna till min fotovägg (hann inte så mycket igår). Och när jag är klar med allt det så lär nog kamerabatteriet vara färdigladdat. Då tar jag med mig kameran och en av tjockishundarna på en långpromenad. Och sen, typ ikväll, ska battelfield installeras *ondskefullt nördskratt*

Oj, shieeet, vilken produktiv dag det här kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0