NEMEN KOLLA

Snacka om kvalitetsläsning här alltså.

1. fullständigt namn? Elin Anna Margareta Vikenäs
2. exakt ålder? Sexton år, en månad, två dagar och jag vet inte timmar/minuter/sekunder
3. bor? i Norra
4. bor med? Mamma, pappa och syster.                                  
5. husdjur? Tjockishundarna Molly och Grace
6. färg på ditt hus? världens blåaste färg
7. när är du född? 31 Januari 1995 
8. klass? 9:2
9. vilket år tar du studenten? Linni sa 2014, så jag litar på henne
10. något jobb? Niet, men till sommaren blir det väl nått.
11. när ska du sova ikväll? Vene, kanske dygnaaaaar. 
13. duschat idag? Yep, imorse.
14. kramat någon idag? Yep.
15. pussat någon idag? Niet.
16. vad har du ätit? Mat, punkt slut. 
17. dagens klädsel? svarta tights med nå detaljer på knäna, underkläder, mammas tröja och tjocksockar.
19. dagens sötnos? JAG!? Höhöhö, nemen vafan, jag vet inte.
20. dagens roligaste? Min tyska attack mot Sora.
21. har du många vänner? Ja, det tycker jag väl.
22. hur många har du kysst? hihi, en. 
23. vem kramade du senast? Det vettefan, Saga tror jag. 
24. Hur många har du haft sex med? en
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? en (alltså, det börjar bli lite enformigt nu) 
26. hur många har varit otrogna med dig? ingen, vad jag vet
27. har du pojk-/flickvän? niet
28. vem pratade du med i telefon senast? En man från telia, fast han ville inte prata med mig... 
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Minns inte, och kan inte kolla, för jag hittar inte mobilen.

FAVORIT: 
31. film? Men åh, ingen aning. Pulp Fiction kanske. Nae, vet inte.
32. låt? Stone Soul av Paralyzer eller Do it like a dude av Jessie J, båda sitter fast i mitt huvud just nu. 
33. mat? Orginell man känner sig när man säger sushi, verkligen.
34. dryck? Brämhults Juice, färskpressade äpplen
37. stad? Stockholm kanske?
38. land? RYSSLAND  
39. ämne i skolan? bild, lätt. 
40. år? Vem fan har ett "favoritår"? Inte jag i alla fall.

SENASTE: 
41. personen du tänkte på? Vadå tänkte på? På vilket sätt? Jag tänkte på Sora nyss, för hon förstår inte mina tyskakunskaper.
43. gången du spydde? Aslänge sedan, flera år sedan. Kan typ inte spy. 
44. gången du grät? Vet ej, nån vecka sedan kanske? 
45. pizzan du åt? Typ, mozzarella, tomatsås och ruccola. Namn på det? 
46. gången du var i göteborg? Neve been there D: 
47. gången du var i stockholm? Ganska länge sedan tror jag.
48. gången du var full? Det vil vi inte svara på här. Nejnej.
49. gången du var hög?
50. personen som såg dig gråta? Majo kanske, eller Linni 

ANTINGEN ELLER: 
51. svart eller vitt? svart 
52. hund eller katt? Hund
53. ut & festa eller hemma & mysa? fezzzzt 
54. tv-spel eller datorspel? Båda.
55. singel eller upptagen? Båda är väl nice, på sitt sätt
57. lunarstorm, helgon eller playahead? Ingen?
58. ragga eller bli uppraggad? Uppraggad, kan fan inte ragga ("snygga sockar, ska vi hångla?")
59. big brother eller paradise hotell? haha, åh vet verkligen inte, BB då.
60. svart hår eller blont? svart
61. blåa ögon eller bruna? Spelar ingen roll
62. choklad eller lakrits? Choklad! 
63. göteborg eller stockholm? Sthlm.
64. högerhänt eller vänsterhänt? Vad sägs om båda två!
65. coca cola eller fanta? Cola light faktiskt
66. pizza eller kebab? pizza 
67. randigt eller prickigt? Randigt
68. älska eller älskas? ehm, båda två? Gärna samtidigt också
69. leva eller dö? Leva låter nice.

ANTAL: 
70. personer du älskar? Många 
71. personer du hatar? Noll?
72. personer som sagt jag älskar dig? Ofta man räknar dom? Många i alla fall! höhöhö
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? En, här också. 
74. glassar du ätit på en dag? Mååååånga.
75. festivaler du varit på/ska på detta året? 3 eller 4 tror jag. 
76. gånger du haft minnesluckor? inte många
77. piercingar har du? none, men om jag får min vilja igenom, så blir det snart cheeks.
78. personer du saknar just nu? fler än en, färre än tio 
79. gånger ditt hjärta brustit? En gång, tror jag. Eller fan, jag vet inte.

VEM: 
80. vill du kyssa nu? Ingen I guess.
81. ska du träffa imorgon? Vene, någon säkert. 
82. sjöng du senast för? Eftersom att jag går omkring och sjunger i mitt hus, så är det antagligen hela min familj.
83. hade du senast en msnkonversation med? Ellen tror jag, men jag är ju aldrig online, så jag vet inte.
84. spelade du tv-spel med senast? Majo och Saga
85. kysste du senast? Pontus
86. vill du kasta en sten i huvudet på? Dumma typer. 
87. förtjänar att dö? Igen som jag känner i alla fall.
88. är din idol? HAHAH, åh. Eh, jag skippar den här. 
89. vill du sova brevid inatt? Ingen, här igen (alltså åh, jag låter så känslokall)

VAD: 
90. gör dig glad? Åh, massor. Bland annat; vänner, godis, ledighet och ryska.
91. gör dig ledsen? Olika saker, men eftersom att jag är en optimist, så är det fler grejer som gör mig glad.
92. vad vill du helst göra nu? Spela...
93. önskar du att du slapp göra? Stiga upp redan vid tio imorgon. 
94. vill du ha nu? Tuggummi som ser ut (och smakar som)  små vattenmeloner, ska nog köpa imorgon
95. önskar du dig i födelsedagspresent? Supermankalsonger! 
96. längtar du till? Metaltown, sommaren och värmen.
97. tycker du om dina betyg? Dom räcker för att jag ska ta mig in på estet ;> 
98. ångrar du i ditt liv? Ångar... ingenting.
99. är det bästa som har hänt dig? På beställning av Majo: När Majo blev min vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0