linn-night

Senaste dygnet har ju som sagt spenderats hos fina Linni. Mysigt. Tog typ många bilder. Har nu försökt organisera dom i kronologisk ordning. Och jag gillar att skriva små texter om bilderna, so here we go!

1. Mums 2. Random blomma 3. Mitt goda, rosa te + stökigt skrivbord och mina små töjningar i en lite plastpåse (och Linns stora töjning i en annan) 4. Boken jag började läsa på morgonen (helt plötsligt blev jag jättemorgonpigg och Linni sov, såatteh...) 5. Dator och mina ben i världens mysigaste byxor 6. På väg ut på asmysig promenad (BARA EN MINUSGRAD!) Trött med gårdagens utsmetade smink, men kolla ögonen! ASBLÅA JU! 7. Alfredbooooi, mina ben och ett grönt golv 8. Gång-och-cykel-väg-skylt 9. Linni och Alfred, värsta schtekarna/chillarna/osv 10. Jag och Linnigirl chillar i sängen.

Kommentarer
Postat av: Linn

VAD HÄNDE MED ALLA SNYGGA BILDER PÅ MOI?

2011-02-26 @ 21:44:41
URL: http://tjabbalinn.blogspot.com
Postat av: snyggaste elinen i världen

FLÅT DÅ! TÄNKTE ATT DU KANSKE INTE VILLE ATT JAG SKULLE HÄNGA UT DIG TILL ALLA MINA MILJONTALS LÄSARE. MEN JAG SKA GENAST FIXA DETTA, PUSS.

2011-02-26 @ 21:54:50
URL: http://jaoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0