skrivskrivskriv

Det braiga med en blogg är att man bara kan skriva. Liksom bara skriva. Om typ känslor. Så nu tänker jag skriva om skoooolan. För det går bajs just nu (eller alltså, inte asdåligt... men mycket sämre än förut). I sjuan pluggade jag typ som ett psyk. Seriöst, jag hade inget liv. Jag pluggade och pluggade och pluggade. Jag blev typ deprimerad av att få vg på ett prov. Jag var aldrig med mina vänner. Jag var en nördis. Sedan, i åttan, började jag vara med mina kompisar igen, litegrann. Det gick lite sämre på proven, but i didn't mind. Sedan kom nian. Jag började umgås med mina vänner for real. Jag skaffade mig liksom ett socialt liv igen. Och jag är så fett lycklig över det. Men skolan har tagit så jävla mycket stryk. Nu pluggar jag in allt natten innan provdagen (hej, fotografiska minne, jag älskar dig), och det funkar ju, men jag sover fan ingenting. Vilket gör att jag blir hyper eller astrött på lektionerna. Höhöh. Min klassföreståndare har ringt hem till mig för att hon tycker att jag är konstig och hon "känner inte igen mig". Föräldrarna hotar med typ, allt (från att jag inte får åka till metaltown till att jag måste sluta vara vegetarian) Så nu måste jag börja skärpa mig igen. Plus att jag vill ju fortsätta umgås med mina vänner. Så varför inte dygnet fler timmar, typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0