once again


Och så avslutar vi med en härligt suddig bild på moi.

Natten är typ bästa tiden att skriva inlägg på. Men i alla fall, här är lite bilder från idag, på typ... min "outfit". Och lite annat. Nu sitter jag och klunkar cola och kollar på videos om spelkonvent. Höhöhö. Idag åt jag middag på Per och Mickes med halva släkten, mysigt. Och gott. Imorgon blir det väl, plugga, antar jag. Och fotografera lite mer. Och rita.

Det känns lite som att jag är inne i en såndär kreativ period. Jag misstänker att det är på grund av att det jag gör på bilden i skolan är astråkigt. Jag känner för att rita, fota, sy och möblera om. Helt knäppt. Fast jag säger inte emot, jag har längtat efter att "inspirationen ska komma". Den har liksom varit borta ett tag. Så, KOMSI KOMSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0