It's close to midnight and he's barking at the moon


Såhär charmig var jag när jag vaknade denna morgon.

Mornin' eller, jag har varit vaken sedan sju, men det har inte med saken att göra. Denna morgon startades med fattiga riddare till frukost. Mums. Sedan hamnade jag här. Jag har hunnit rita en ganska... random bild, snacka med trevligt folk, plugga om WW2, dricka typ tolv liter jucie, spela tetris, fotografera och spela zelda. Allt det, och klockan är inte ens tolv ännu. Senare idag ska jag och min kamera hänga med Majo på retrocaféet. MYSIGT, TREVLIGT, UNDERBART.

Nu ska jag läsa bloggar, plugga lite mer och sedan klä på mig kläder som inte heter pyjamas.
XOXO eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0