i'm blue, da ba dee da ba dii

1. Min snygga vän Cissi var snabb med att sno kameran och springa in på en toalett för att ta egopics 2. Sedan fick hon en jättepigg bild på mig 3. Thats how jag fixar min avsaknad av skrivbok på lektionerna. Jag antecknar/räknar på arbetsbladen som vi får 4. Snygga vänner, som vanligt, helt oplanerad bild faktiskt 5. Min nya plats, i hörnet D; 6. Lite av en tvångstanke att fotografera mina sockar (jag har faktiskt inte alltid samma sockar hela tiden, bara flera likadana) 7. Bildelektion, Viktor stal kameran och blev proffsfotograf, medans Cissi målade på min arm. Sedan tryckte hon ner mig i ett handfat för att tvätta bort färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0