I love you, Pumpkin. I love you, Honey Bunny. Everybody be cool this is a robbery! Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you!

från tumblr, som vanligt

Alltså, jag städar 24/7. Då borde det ju vara kliniskt rent i mitt rum, tänker man. Men fan heller. Det är alltid stökigt. Hur går det ihop egentligen? Att inte göra annat än att städa men ändå så ser det ut som ett bombnedslag i rummet. Jag fattar inte. Men nu till saken; jag ska städa idag, igen. Sedan kanske kolla om vi har fotopapper hemma. Ska eventuellt börja skriva ut en liten de av bilderna till min fotovägg. 333 st bilder har jag i mappen nu. Får väl se om det räcker. Och efter att jag gjort det ska jag planera mitt anfall mot Majas hus. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0