dobroe utro

Ååååh, jag älskar ryska. Det är typ det finaste språket som finns enligt mig. Jag blir helt lycklig när jag hör det. Jag är kär. I ett språk. När jag hör ryska så börjar jag le som ett jävla fån (det är inte normalt, jag behöver hjälp). Eller engelska med rysk brytning. Alltså, jag blir helt knäsvag av båda sorterna. "dobroe utro" betyder enligt google translate "god morgon" på ryska. Jag är inte hundra procent säker, men jag får väl lita på google.

Sitter just nu och söker efter bra rysk musik. Det verkar svårt att hitta. Jag får nöja mig med Nas Ne Dagoniat. Ganska trevligt också.

Kommentarer
Postat av: LN

Ryska är jättefint, men Becca å Sigge ba: VI INTE HÅLLA MED DIG. >':

2011-02-20 @ 20:16:51
Postat av: LN igen

ÅH, men kan inte höra på låten du länkade till, för jag hör "Nasse drack konjak..." >:

2011-02-20 @ 20:18:49
Postat av: Elin

HAHAH <33

2011-02-20 @ 20:49:44
URL: http://jaoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0