Day 19 – Something that upsets you

Öh jaha. Något som upprör mig. Orkar inte räkna upp det vanliga "alla orättvisor i världen" osv. Rabblar upp massa random grejer istället.

  • Att vissa låtar inte finns på spotify
  • När folk inte lyssnar på mig så måste jag skrika med tinitusrösten, då blir folk arga. Jag menar: SKYLL ER SJÄLVA!
  • När spel laggar.
  • Folk som säger saker indirekt (alltså, snackar kvinnospråk "det skulle var bra om du gjorde det och det" istället för "gör det, NU!"), jag fattar bara inte sånt. Säg vad du vill, OK?
  • När folk är bitchiga. Alltså, for real. Inte bara fejkbitchiga, för det är bara roligt (jag menar, så är ju jag).
  • När folk helt plötsligt slutar snacka/smsa/skriva/chatta/osv, utan att säga något. Så sitter man där och bah:"Villeru nått eller?"
  • Folk som stör sig på folk, utan anledning.
  • Nagellack med äckligt dålig hållbarhet, bara ramlar av efter en halv dag, ÅH.
  • Att vi inte har något gott hemma just nu.
  • Att min havredryck med chokladsmak är slut.
  • Jag borde färga håret, men orkar inte (därför tjatar jag här, för att påminna mig själv)
SLUT, finns säkert mer. Men jag är en optimistisk och glad person, så jag slutar där. NEJ FÖRRESTEN! EN TILL GREJ.
  • Jag blir helt sjukt upprörd när folk inte själva ser hur smala dom är. Eller när dom över huvudtaget inte ser hur fina dom är (Några som borde känna sig lite träffade här då. Bland annat Maja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0