Day 18 – This month

Denna månad hade en asdålig start. Typ den sämsta start en månad kan ha. Men det har blivit bättre. Fortfarande lite såhär, men det funkar. Det börjar bli bättre. Har umgåtts med mina fina vänner väldigt mycket. Har tagit tag i skolan. Försöker fixa det nu. Denna månad kommer nog mina hörlurar hem till mig. Denna månad ska jag färga mitt hår igen (måste fan göra det, snart! Har sagt att jag ska göra det jättelänge nu). Annars har det varit väldigt lugnt. Hela denna månad har jag haft shoppingabstinens. Denna månad har jag längtat till sommaren. Denna månad har jag hitta massa intressant musik på spotify. Går snart förbi 680 låtar. Denna månad har jag varit helt sjukt ledsen, men också helt sjukt glad. Denna månad har vi haft NP i svenska. JAG KOMMER FAN INTE PÅ NÅ MER NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0