Day 13 – Your dreams

Jag har inte riktigt förstått om det handlar om drömmar som man drömmer på natten eller liksom drömmar man typ... har i livet. Så jag kör på båda.

Drömmarna på natten, kommer jag oftast inte ihåg. Så istället tänker jag berätta om en dröm jag hade när jag var liten. Som jag forfarande minns jätteklart. Den kanske inte låter läskig, men det var världens värsta mardröm. Det var inte jag som hade "huvudrollen". Utan jag såg bara på. Den handlade om en pojke som satt i en sandlåda och lekte. Helt plötsligt började sanden röra på sig. Pojken blev rädd och ville gå till sin mamma. Jag kommer klart och tydligt ihåg att han ropade "mamma, min sandlåda rör på sig". När han ställt sig upp så kommer en banan upp ur sandlådan (Såg ungefär ut som en läskigare vertion av B1 och B2). Den var typ femton gånger så stor som pojken dessutom. Den jagar honom och sedan tar drömmen slut. Seriöst, jag ryser av obehag när jag tänker på det.

Drömmar i livet, är en svår fråga. Jag vill jobba med att designa/rita/skapa överhuvudtaget. Jag vill dessutom resa, jättemycket. Innan jag fyllt 50 vill jag ha besökt majoriteten av världens länder. Jag kommer inte på något mer som just nu. Förutom att jag vill leva lycklig i alla mina dagar då... höhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0