Day 11 – What’s in your bag

Höhöhö, intressantaste ever. På senaste tiden har jag inte burit med mig någon väska. Mest på grund av att min favorit gick sönder. Ska laga den, snart. Men idag tog jag en av mina gamla, för kameran skulle ju hänga med. Här kommer det i alla fall:

  • Som sagt, kameran.
  • Halsduk
  • Mattebok
  • Massa olika blyertspennor
  • Världens bästa sudd, om det försvinner så blir jag fan deprimerad
  • mascara och läppbalsam
  • två linsskydd (den ena var till ett annat objektiv än det jag hade med mig)
  • världens mysigaste sockar
SLUT, tror jag. Eller nej, i slutet av dagen låg det ett par vantar, en cardigan och en marabou där i också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0