Day 07 - Your best friend(s)

Jag har väldigt många bra vänner, men de två som liksom är bestbest är Ellen och Maja. Ellen har jag kännt i typ 12 år. Vi träffades första dagen då jag med familj flyttade in i huset vart vi bor nu, jag var 4 hon var 3. När det gäller Maja så vet jag inte riktigt hur länge vi kännt varandra faktiskt. Jag tror att hon var åtta eller nio när de flyttade hit. Det känns lite som att hon alltid bott här.

Men i alla fall. Dessa två b-rudar är bäst. Båda är extremt perversa. Fast deras humor är oftast mycket bättre än min. De är båda besatta vid att peta på vissa kroppsdelar. På tal om besatthet så har de lätt för att bli besatta i vissa saker. Båda två. Det är gulligt. För ett tag sedan, så var de båda två helt galna i Naruto. Nu har de lugnat ner sig lite. Nu är Ellen besatt i Harry Potter, och Maja har inte hittat sin nya besatthet ännu, tror jag. Lite mer intressant information: Maja är helt sjukt bra på Brawl, men det vill jag egntligen inte erkänna. Ellen är världens mest vältränade människa, men hon är sämst på Brawl.

Som sagt, dessa tjejer är världens coolaste, bästaste och häftigaste. Älskar dom, asmycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0