Day 06 - Your day

Om man räknar att den här dagen börjar efter tolv, så vakande jag tjugo i två. Maja ringde, jag trodde det var mitt alarm, så jag "stängde av det" (skickade alltså upptagetton till Majo). Sedan insåg jag vad klockan var och somnade om. Nästa gång jag vaknade var klockan tjugo i sju. Jag hade försovigt mig i tio minuter. TIO MINUTER! Det är inte ens mycket. Ändå kändes det som om jag sovit i flera timmar extra. Jag käkade frukost, duschade och gjorde allt annat tråkigt men nödvändigt man gör på morgonen. Sedan promenerade jag till bussen. Det var kallt. Bussen kom, jag gick in och satte mig och började prata om creepytråden. Jag kom till skolan, träffade trevligt folk och hade lektioner som jag inte kommer ihåg. Just det! Vi hade prov! Jag trodde det skulle gå dåligt men det gick bra. Gick in till coop, köpte juice, gick tillbaka till skolan. Hade HK, tjockade mig med olika äppelpajer som vi skulle jämföra. Skolan slutade, jag gick till bussen. Jag upptäckte att min buss var ond och skulle gå om en halvtimme, så jag fick vänta. Ringde runt för att hitta någon att hänga med. Hittade massa folk, men deras bussar var snälla, så dom skulle åka hem. Så jag blev kidnappad av Maja och vi gick och tjockade oss på Frasses i en halvtimme. Sedan sprang vi till bussen och mötte Sigrid och Rebecca. Vi åkte buss och snackade om vem som var vems bitch (Maja är min). På väg hem till Maja blev vi snöbadade av hennes bror. Har en fin bild på Maja när hon ligger dränkt i snön. Väl hemma hos Maja fick jag gå omkring i en morgonrock. Vi nördade, som vanligt. Efter några timmar sprang jag de tio metrarna hem för att äta. Jag hade tänkt att gå tillbaka och våldgästa henne igen, men jag orkade inte. Så jag satte mig och spelade sims (eller nae, byggde bara några assnygga hus). Sedan hamnade jag här, letade bilder bland annat. Nu är klockan typ 22.47, jag lyssnar på musik och ska snart gå och hämta mer cola.


Mycket intressant dag, jao? Den som orkade läsa allt är kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0