Day 02 – Your first love

Min första kärlek var en liten pojke på mitt första dagis i Stockholm. Hans namn kommer jag faktiskt inte ihåg. Men vi brukade jämföra sockar, bygga sandslott och åka rutschkana när vi var med varandra. Vi fick en gång åka på utflykt, bara han, jag och våran favoritdagisfröken. Utflykten gick in till stan, där fikade vi. Det är ett sjukt fint minne jag har, från när jag var 2 år. Vi skulle gifta oss, det hade vi bestämt. På bröllopet skulle vi bjuda på glasstårta, för ingen av oss gillade vanlig tårta. Han hade en kompis som brukade dra mig i håret. Jag tror att han var avundsjuk för att vi bara var med varandra. Men i alla fall, jag gillade aldrig den kompisen, han var elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0