Day 01 – About you

Jag heter Elin Anna Margareta Vikenäs.
Jag tänker skriva upp lite random fakta om mig här.
Jag fyllde 16 år i måndags, så jag höll på att skriva att jag är 15 år.
Jag är nog den gladaste personen jag känner, är liksom nästan aldrig arg/sur.
Ibland är det nog dumt, att aldrig vara arg/sur alltså.
Jag gillar att dricka te, kaffe, juice och oboy. Mest juice faktiskt (från brämhults).
Jag är 161,5 cm lång, och man får inte glömma den halva centimetern.
Jag är född i Stockholm, och bodde där i tre år.
Sen flyttade vi upp till den lilla staden Boden.
På ett sätt önskar jag att vi kunde stannat lite längre, men Boden är asnice det också.
Jag menar, här finns ju mina asniceiga vänner.
Om vi inte flyttat hit, så skulle jag aldrig mött dom. Inte okej.
För jag gillar mina vänner, väldigt mycket. Jättesuperduperasmycket faktiskt.
Jag har världens konstigaste och mest blandade musiksmak.
Vilket betyder typ: pop, metal, disneymusik, porrmusik och bara allmänt dålig musik.
Jag har en kamera, inte asbra, men passar mig finfint, Canon EOS 1000D.
Jag har inte riktigt försökt lära mig att bli en bra fotograf, så bilderna blir som dom blir.
Jag påpekar alltid när klockan är 13.37, no matter what.
Jag har snuskig och dålig humor.
Jag blir mobbad för att jag inte snackar "ren bodensiska".
Jag har skrivit "jag" ganska många gånger nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0